Sunn yoghurt panna cotta med bringebær

Du trenger, 4 store porsjoner
400 g frosne bringebær
400 g naturell yoghurt *
50 g Sukrin+ *
5 plater gelatin
4 ss vatn

Slik gjer du:
1. Ha bringebær, Sukrin+ og vatn i ein kjele. Kok opp under omrøring. Mos blandinga med stavmiksar.

2. Bløytlegg gelatinplatene i kaldt vatn i 3–4 minutt til dei er mjuke. Knip ut vatnet og smelt i den varme bringebærblandinga.

3. Tilsett yoghurt og bland godt. Hell over i 4 porsjonsformer. Sett i kjøleskap i 3–4 timar, eller til den er stivna. Kan med fordel lagast dagen før.

4. Server med ein klatt søta naturell yoghurt og gjerne litt friske jordbær.

Tips og alternativ*
– Naturell yoghurt kan byttast med anna type yoghurt/kesam. Vær obs på å bruke litt mindre søtning om du bruker en yoghurt som er søt i seg sjølv.
– Oppskrifta kan fint lagast melkefri; då bytter du ut yoghurt med kokoskrem eller kokosmelk (ikkje light). Er kokosmelka veldig flytande vil eg anbefale å bruke en ekstra gelatinplate.
– Sukrin+ kan byttast med anna type søtning tilsvarande ca. 100 g sukker.
– Smakstilsett gjerne med lime, sitron eller andre smakstilsetninger.

Cirka. mettande og gode 100 kalorier per porsjon!

Hentet fra: http://www.lindastuhaug.no/2018/02/15/sunn-yoghurt-panna-cotta-med-bringebaer/

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s